ارده مجلسی مصطفی اردکان

با محصول ارده از کوه ثروت بالا رفتم

یکی از آرزوهایی که در دوران جوانی داشتم که اکنون به خاطره ای شیرین تبدیل شده است، آرزوی ثروتمند شدن بود که در راستای رسیدن به این آرزو با سن کمی که داشت توانستم تجارت سودآوری را با کمک فعالان تجاری راه اندازی کنم و با عرضه محصولات ارده به سراسر کشور شناخته و ثروتمند شدم.

ارده سنتی اردکان

دانه های کنجد به کار رفته در تولید ارده سنتی اردکان با کیفیت می باشند. زیرا کنجدها منبع غنی از ویتامین های گروه A و B هستند. با مصرف ارده سنتی اردکان می توان عناصر بدن مانند منیزیم کلسیم فسفر سدیم و آهن را تامین کرد. ارده سنتی اردکان محصولی با کیفیت است. این محصول در انواع بسته بندی ها و اندازه ها در بازار عرضه می شود. ارده سنتی محصول بسیار تاثیرگذار در سلامت قلب شناخته شده است. از ویژگی های اصلی آن می توان به بالا بودن ارزش غذایی آن اشاره کرد. این محصول مناسب افرادی است که تمال به مصرف لبنیات ندارند.

ارده سنتی اردکان

ارده مجلسی مصطفی اردکان

انواع محصول ارده مجلسی مصطفی اردکان کاملا خالص و درجه یک می باشد و هیچ مواد غیر مجازی در تولید آن به کار نرفته است و محصولی اعلا و مرغوب محسوب می شود. از مشخصات ویژه و بسیار خوب ارده مجلسی مصطفی اردکان این است که دارای مرغوبیت بالایی است و عطر و طعمی طبیعی دارد به گونه ای که می توان گفت طعم ارده خالص را باید از این محصول چشید. این نوع ارده دارای غلظت بسیار مناسبی است و ماندگاری با بالایی دارد و در بسته بندی کوچک و بزرگ ارائه می گردد و محصولی اعلا و خوش طعم است که به دلیل املاح بسیار در سلامت بدن موثر است.

ادامه مطلب  فروش گلاب دو آتیشه سنتی

ارده مجلسی مصطفی اردکان

ارده کنجد شوشتر

ارده کنجد شوشتر دارای کالری وو انرژی بالایی است. استفاده این مقدار از چربی و کالری باعث می شود که شما مدت طولانی احساس سیری کنید و نیاز روزانه شما را تامین می کند. به همین دلیل استفاده از ارده کنجد به افرادی که در رژیم لاغری هستند بسیار توصیه می شود. از مشخصات ارده کنجد شوشتر می توان به طعم کمی تلخ آن اشاره کرد. کنجد دانه ای روغنی است که از تف داده و کوبیده شده آن ارده کنجد تهیه می شود. به همین دلیل ارده از خود کنجد کمی تلخ تر به نظر می رسد. ارده کنجد بافتی یک دست و نرم دارد و غلظت آن مانند غلظت عسل است.

ارده کنجد شوشتر

حتما ببینید

آویشن پهن کیلویی

با تمرکز بر نکات مثبت ثروت را به سلطه خویش درآورید

ثروتمندان معمولا روی نکات مثبت تمرکز می‌ کنند و فقرا روی نکات منفی. به عبارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آراد برندینگ