چسب سیلیکون سی پی یو

با چسب موفقیت را جست و جو کن

موفقیت مسیری است که فقط یک بار پیش روی شما قرار می گیرد و اگر آن را در نیابید فرصت طلایی زندگی خود را از دست داده اید در این راستا می خواهیم به شما پیشنهاد دهم در حوزه ی انواع چسب فعالیت کاری خود را شروع  کنید ما در این کار به شما کمک می کنیم تا انتها با ما باشید تا با نمونه های پر سود چسب آشنا شوید.

چسب سیلیکون سی پی یو

می توان گفت چسب سیلیکون سی پی یو یک گزینه بسیار عالی می باشد، زیرا دارای قدرت چسبندگی بالایی می باشد استحکام کششی این چسب ها مزیتی است که مقاومت آن ها را در برابر عوامل خارجی افزایش می دهد چسب های مورد نظر در سطوح مختلفی استفاده می شوند که قابلیت رنگ پذیری دارند.

از ویژگی های بارز این چسب ها رسانایی بالای آن ها برای گرما می باشد، در محیط هایی با دمای بالا از این چسب ها می توان استفاده کرد بسته بندی متنوعی را می توان برای چسب های مورد نظر بیان کرد که از نظر حجم با همدیگر فرق دارند معمولا در ظروف پلاستیکی چسب ها را بسته بندی می کنند تا استفاده از آن ها آسان تر شود.

چسب سیلیکون سی پی یو

چسب سیلیکون شفاف

قیمت چسب سیلیکون شفاف با توجه به حجم و برند تولید کننده آن متغیر بوده و از 98،000 تا 203،000 تومان به فروش می رسد از جمله مواردی که در تغییر قیمت این محصولات موثر است وجود انواع واسطه بوده که با طولانی کردن زنجیره تولید به مصرف موجب افزایش قیمت می شوند همچنین نوسانات ارزی در بازار باعث افزایش و کاهش قیمت محصولات می شود و امری ناگزیر است.

ادامه مطلب  از تلخی قهوه تا شیرینی ثروت فراوان

توجه به اینکه محصول بسیار پرطرفدار بوده و خرید و فروش آن در انواع بازار ها صورت می پذیرد مجموعه ما اقدام به تهیه آن نموده و توانسته با حذف واسطه ها قیمت آن را تا حد متناسبی کنترل نماید شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات اجمالی از شرایط خرید و ثبت سفارش با لینک های ارتباطی موجود با ما در تماس باشید.

چسب سیلیکون شفاف

چسب سیلیکون سیستا

از مشخصات مهم چسب سیلیکون سیستا می توان به تک جزئی و بدون حلال آن اشاره کرد مشخصات چسب سیلیکون سیستا شامل موارد زیر می باشد چسب سیلیکون 300 تا 100 درصد خالص و ضد باکتری می‌باشد این نوع چسب سیلیکون در بسته‌بندی و وزن های مختلفی توزیع می شود در هنگام استفاده از این چسب اگر باقیمانده آن بر دور محصول باقی بماند به راحتی با آب و صابون پاک می‌شود.

وزن تقریبی که یک عدد از این محصول دارد تقریباً هزار گرم می‌باشد از دیگر ویژگی‌های مهم چسب سیلیکون سیستا می توانیم به محافظت در برابر قارچ و کپک و همچنین آب بندی اشاره کرد چسب سیلیکون سیستا در برابر اشعه uv بسیار مقاوم است و خاصیت خود را نیز از دست نخواهد داد در صنایع مختلف مثل پی وی سی برای چسباندن قطعات به هم از چسب سیلیکون سیستا استفاده می کنند.

چسب سیلیکون سیستا

حتما ببینید

آویشن پهن کیلویی

با تمرکز بر نکات مثبت ثروت را به سلطه خویش درآورید

ثروتمندان معمولا روی نکات مثبت تمرکز می‌ کنند و فقرا روی نکات منفی. به عبارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آراد برندینگ