بیوگرافی سیاش حکمت شعار

بیوگرافی سياوش حكمت شعار

بیوگرافی و عکسهای سیاوش حکمت شعار را در ادامه ببینید.

سیاوش حکمت بازیگری خود را با فیلم بچه های بد ساخته علیرضا داوودنژاد آغاز کرد.

این بازیگر جوان و خوش تیپ که از سالهای نوجوانی با رضا داودنژاد دوست بوده است ، به دلیل خانواده ، کارگردان و هیکل ، به همراه خانواده این کارگردان رفته و توسط علیرضا داودنژاد برای بازی در این فیلم انتخاب شده است.

سیاوش حکمت شعار

پس از آن در یک اپیزود از سریال “باران عشق” ساخته احمد امینی و درام سینمایی “غیرمنتظره” محمدهادی کریمی به ایفای نقش پرداخت.

سیاوش حکمت شعار و داودنژاد

فیلم بچه های بد به کارگردانی علیرضا داودنژاد به سال 1379 خلاصه داستان :رضا و سیاوش دو دوست قدیمی پس از سه سال بطور اتفاقی همدیگر را ملاقات کرده و به ویلای سیاوش واقع در شمال کشور می روند…. بازیگران :رضا داوودنژاد ، زهرا داوودنژاد ، سیاوش حکمت شمار ، احترام السادات حبیبیان ، بهاره رهنما ، منوچهر حکمت شعار و …

سیاوش حکمت شعار باید در یک مرحله در سریال سفر سبز محمد حسین لطیفی بازی می کرد و محمدرضا شریفی نیا در این باره با او صحبت کرده بود و توافق های لازم انجام شده بود. مشکلات ویزا مانع از فیلمبرداری به موقع سیاوش شد و سرانجام پارسا پیروزفر که 30 سال داشت زمان ، نقش یک جوان 20 ساله با آرایش را بازی کرد!

سپس سیاوش ناگهان عرصه سینما و تلویزیون را ترک کرد و همین امر باعث شکل گیری شایعات مختلف در مورد وی شد. شایعات از مهاجرت گرفته تا درگیری بر سر اعتیاد متفاوت بود.

سیاوش حکمت شعار قبل از بیماری

این بازیگر جوان سالها به دلیل بیماری ام اس در بستر بیماری بستری بوده و در این مدت فقط خانواده و دوستان نزدیک وی در کنار او هستند و به ملاقات او می روند. سالها و در مورد سابقه پزشکی کودک می گوید:

در سال 2001 ، سیاوش چندین بار از خانه رضا داوودنژاد با من تماس گرفت و به من گفت که حال خوبی ندارد. با اضطراب به آنجا رفتم و جلوی مجتمع سیاوش را دیدم که بسیار خسته است و بلافاصله او را به بیمارستان منتقل کردم. سرگیجه و سردرد شدیدی داشت و گفتار او نیز مختل شده بود.

حالا سیاوش قادر است با واکر حرکت کند و یکی از پاهایش تکان نمی خورد.

سیاوش حکمت شعار عکس

سیاوش در مدت دو ماه تمام قدرت حرکتی اش را از دست داد

پدر مضطرب و صبور ادامه داد: پزشکان پس از چندین معاینه و آزمایش ، گزارش کردند که سیاوش به بیماری م. اسدارچ مبتلا شده است. متأسفانه ، سیاوش پس از دو ماه تحرک تمام اندام خود را از دست داد و قادر به انجام کاری نبود و حتی نمی توانست انگشت خود را حرکت دهد. تنها کاری که ما می توانستیم انجام دهیم این بود که دوره های درمانی را طبق دستورالعمل پزشکان انجام دهیم ، که تا به امروز ادامه دارد ، اما این فقط تا حدی مثر بود.

گلزار هم تلفنی بود و از حالش می پرسید

منوچهر حکمت شعار می افزاید: در ابتدای بیماری وی ، هنرمندانی چون بهزاد فراهانی ، محمدرضا فروتن ، رضا داودنژاد و شاگایگ فراهانی از وی دیدار می کنند و بهنوش بختیاری و محمدرضا گلزار نیز از طریق تلفن از وضعیت وی س hisال می کنند اما این فقط زمان. هیچ کس دیگری با سیاوش تماس نگرفته است.

مهناز افشار بازیگر سینما و تلویزیون ایران از سیاوش حکمت بازیگر سالهای زیادی که با بیماری ام اس زندگی کرده دیدار کرد.

مهناز افشار بازیگر سینما و تلویزیون ایران از سیاوش حکمت شعار بازیگری که سالها با ام اس زندگی کرده و سالها با ام اس زندگی کرده دیدار کرد. با آرزوی سلامتی برای همه بیماران

بهنوش بهتیاری عکس زیر را در اینستاگرام خود منتشر کرد:

سیاوش حکمت شعار چند سال پیش در فیلم “بچه های بد” ساخته علیرضا داوودنژاد درخشید. وی بعداً از یک بیماری نادر مغزی رنج برد و تعادل بدن و گفتار خود را از دست داد و مدتی به کما رفت.

سیاوش حکمت شعار و بهنوش بختیاری

هنوز هیچ پزشکی علائم خاصی را در MRI و CT مشاهده نکرده است ، اما پسر خوش تیپ سینمای ما نتوانسته بهبود یابد. چهره اش از قبل جذاب تره..هیچ وقت هیچ وقت چهره معصومش نیست..من میدونم که همه همکارانم سیاوش رو خوب به یاد میارن..و دوستش دارم..وقتی من تو بیمارستان بودم فقط بهش خندید و رویای بازگشت به سینما هنوز وجود دارد و کامل است.

دعا کنید معجزه ای اتفاق بیفتد. اکنون او در بیمارستان آتیه بستری است و خدا را شکر پدر بی نظیری دارد که همیشه در کنار او و خانواده گلهایش است ، که در طول این سالها رنج زیادی کشیده است .. مرد چیزی از زمان خود نمی داند .. خدا او را رحمت کند همیشه بگذارید بدن شما سالم باشد با دیدن هرکدام از شما خوشحال می شود … یا بالاتر

سیاوش حکمت شعار و مهناز افشار

مهناز افشار در ملاقات سیاوش حکمت شعار

سیاوش حکمت شعار و امیر جعفری

سیاوش حکمت شعار و امیر جعفری

سیاوش حکمت شعار و بهرام رادان

سیاوش حکمت شعار در کنار بهرام رادان

سیاوش حکمت شعار

عکسهای سیاوش حکمت شعار

سیاوش حکمت شعار و رضا داوودنژاد

سیاوش حکمت شعار و رضا داوودنژاد

حتما ببینید

Biography of Gloria Hardy

ازاده در سریال کیمیا | بیوگرافی گلوریا هاردی

نام:گلوریا نام خانوادگی:هاردی تاریخ تولد:11 بهمن دهه 60 محل تولد:فرانسه پیشه:بازیگر همسر:ساعد سهیلی زندگینامه بازیگر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *