راه میلیاردر شدن به همین سادگی است

راه میلیاردر شدن به همین سادگی است

میلیاردر شدن از جوانب مختلف قابل برسی است و می توان آن را به صورت کامل توضیح داد. اما اگر هر شخص ثروتمند تجربیات و زندگینامه خود را بازگو نماید، می توان فهمید که چه راه هایی هست که هنوز حتی یک قدم آن را هم نرفتیم. من برای شروع این مسیر شکست هایی را تجربه کردم که از افراد ثروتمند شنیده بودم که آن ها در برابر پیروزی بسیار ناچیز و پوچ است؛ به همین دلیل راه خود را محکم ادامه دادم و در حال حاضر بزرگ ترین تولید کننده انواع خامه هستم.

خامه صبحانه

در خصوص این محصول لازم است بدانید که خامه صبحانه با سرشیر جزء گروه چربیها قرار می گیرد و چربی آن بین ۳۰ تا ۶۰ درصد تغییر می‌کند و برخی از مواد مغذی در ان از شیر بیشتر می باشد، خامه صبحانه ای مثل پنیر خامه ای مغزی است که این روزها در اغلب فروشگاه ها عرضه می شود و بین ۳۰ تا ۳۵ درصد چربی در آن بوده و حدود ۵۰ درصد کره کم چربی در محتویات آن وجود دارد. لازم است بدانید که چربی آن ۹ برابر شیر تازه است وهر چه ضخیم تر باشد، ویتامینهای بیشتری به مقدار محلول چربی مانند ویتامینهای A ، E و D اضافه شده است برای مثال ویتامین A در خامه ۲ تا ۱۲ برابر چربی افزایش می‌یابد، اما مقدار ویتامینهای محلول در آب مانند ویتامینهایB ،C  و اسید فولیک آن کاهش می‌یابد و در طی استریلیزاسیون مقدار زیادی ویتامینB ۱۲ نابود می‌شود، البته خواص فراوانی نیز دارد.

خامه صبحانه

خامه قنادی

مرحله پاستوریزه کردن شیر در کیفیت نهایی خامه قنادی تاثیر به سزایی دارد هدف از پاستوریزه کردن شیر برای تولید خامه قنادی این است که تمام میکرو ارگانیسمهای مریضی زا تا حد زیادی از بین برود این مراحل در کیفیت شیر صدمه ای وارد نمی کند. مراحل پاستوریزه کردن شیر برای تولید خامه قنادی به روشهای زیر عمدتا صورت می گیرد:

ادامه مطلب  با ثروتم موفقیت خود را جشن گرفتم

در مرحله پاستوریزه کردن کند شیر به مدت زمان 30 دقیقه با دمای 60 درجه سانتی گراد حرارت داده می شود.

در مرحله پاستوریزه کردن تند شیر به مدت 12 تا 40 ثانیه با دمای 72 تا 75 درجه سانتی گراد حرارت داده می شود.

حال پس از مراحل پاستوریزاسیون شیر نوبت به مرحله جداسازی چربی از شیر به منظور تولید خامه می باشد کمترین میزان در صد چربی در شیر معمولا 0.5% برای شیر کم چرب و حدود 3% برای شیرهای معمولی می باشد.

خامه قنادی

خامه ترش

خامه های ترش یکی از محصولاتی می باشند که می توانند برای بکار گیری در انواع غذاها استفاده شوند. خامه ترش کاله یکی از همین نوع محصولات بوده که می تواند بعنوان یک طعم دهنده بسیار مناسب برای غذاها باشد.خامه ترش در قدم اول وظیفه آن نرم و ترد کردن شیرینی و دسرها بوده است که به خوبی می تواند از پس آن بر آید و محصولات را با کیفیت بالایی به شما عزیزان عرضه نماید.شما اگر به آشپزی علاقه داشته باشید، خواهید دید که با بکارگیری از خامه ترش طعم غذاهایتان عوض می شود و می تواند بسیار مناسب تر از قبل باشد.از این خامه های ترش در نانوایی ها و از خامه قنادی در قنادی ها استفاده می شود و می تواند به خوبی بر روی تمامی محصولات تاثیر بگذارد شما باید توجه داشته باشید که در هنگام تهیه ی این محصولات از نمونه ی اصلی آن استفاده نمایید.

خامه ترش

حتما ببینید

آتل فایبرگلاس

ثروت سرشار با آتل های درجه یک

امید در خلال جریانات بی پایان زندگی نقطه قوتی است که داشتم و به عبارتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آراد برندینگ