آب اعجاب انگیزی که من را به ثروت رساند

آب اعجاب انگیزی که من را به ثروت رساند

مادر بزرگم همواره برایم دعای خیر می کرد و می گفت الهی دست به خاک می زنی طلا بشود، زمانی استجابت دعای مادربزرگم را دیدم که کسب و کار جدیدی را در حوزه ی آب آغاز کردم و در مدت زمان کوتاهی ثروت قابل توجهی را کسب کردم.

آب دیونیزه صنعتی

آب لوله کشی معمولا حاوی سطوح مختلفی از آلاینده های محلول ، از جمله مواد معدنی است. اینها به هدایت الکتریکی آب کمک می کنند که آن را برای بسیاری از کاربردهای خنک کننده نامناسب می کند. این مواد معدنی محلول همچنین به ایجاد خوردگی و فرسایش کمک می کنند. از این رو آب دیونیزه صنعتی در این کاربردها ترجیح داده می شود زیرا دارای رسانایی الکتریکی بسیار پایین تری است و منجر به خوردگی ها و فرسایش ناخواسته نمی شود.

طراحی سیستم های خنک کننده برای به حداقل رساندن یا جلوگیری از هرگونه خرابی نیاز به توجه ویژه ای دارد. چنین سیستم هایی برای اطمینان از حفظ دمای مورد نیاز به کنترل دقیق و نظارت مداوم بر هدایت آب خنک کننده یونیزه شده نیاز دارند.

آب دیونیزه صنعتی

آب دیونیزه زلال

شاید تمیزترین آبی باشد که بشر می تواند ایجاد کند، آب دیونیزه زلال باشد. از آنجا که مواد معدنی حذف می شوند ، آب DI با فلزات واکنش نمی دهد به گونه ای که منجر به خوردگی شود.

از آنجا که آب DI آلودگی ندارد، با خشک شدن چیزی از آن باقی نمی ماند. این همچنین بدان معنی است که رسوبات معدنی و کلسیفیکاسیون را به حداقل می رساند. آب DI حاوی یون های بسیار کم تا صفر است. بنابراین ، جریان الکتریکی را به خوبی هدایت نمی کند. به دلیل خلوص آب DI ، رقیق کننده خوبی است زیرا آلودگی را در هر مکانی که مخلوط شود به حداقل می رساند.

ادامه مطلب  ایده هایی که ثروت را به زندگی ام هدیه داد

اگرچه روند تولید آب DI ممکن است پیچیده باشد ، اما تولید آن در مقایسه با سایر انواع آب سریعتر است.

آب دیونیزه زلال

آب دیونیزه

آب DI مضرات زیادی ندارد مگر اینکه بخواهید چیزی دقیقاً برعکس آنچه ارائه می دهد باشد. به عنوان مثال ، اگر چیزی می خواهید که رسانای خوب گرما و برق باشد، پس این نوع آب همان چیزی نیست که شما نیاز دارید. اگر می خواهید فلزات دچار خوردگی شوند، آب دیونیزه بدترین نوع استفاده است. جدا از آن ، شاید مضرترین قسمت آب DI این است که برای مصرف انسان توصیه نمی شود.

آب معمولی دارای مواد معدنی مانند کلسیم و منیزیم است که بدن به آن نیاز دارد. آب DI نمی تواند چنین چیزی به شما بدهد. علاوه بر این به دلیل ویژگی تبدیل شدن به آهن ربا یونی  می تواند چندین مشکل ایجاد کند. به عنوان مثال ، ممکن است مواد معدنی موجود در بافت ها و سلول ها را به محض ورود به بدن انسان جذب کند.

آب دیونیزه

حتما ببینید

آتل فایبرگلاس

ثروت سرشار با آتل های درجه یک

امید در خلال جریانات بی پایان زندگی نقطه قوتی است که داشتم و به عبارتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آراد برندینگ