با این کسب و کار مانند ثروتمندان زندگی کنید

با این کسب و کار مانند ثروتمندان زندگی کنید

ماهی انواع مختلفی دارد و به صورت زینتی و خوراکی وجود دارد بسیاری از مردم جهان به ماهی علاقه خاصی دارند و هم از طعم بی نظیر آن لذت می برند و هم از دیدن منظره آکواریوم در محیط زندگی یا کارشان لذت می برند. در ادامه چند نوع ماهی را به شما معرفی می کنیم.

ماهی سوف

مکان زیست و عمقی که ماهی سوف را میتوان صید کرد: ماهی سوف را در رودخانه های منتهی به دریای خزر می توان یافت، البته سدها محل خوبی جهت صید ماهیهای درشت می باشند، سدهای مناسب درکشورمان سد ارس، ستار خان اهر، پانزده خرداد، گلپایگان و خدافرین میباشد، این ماهی بیشتر در عمق دو تا شش متر شکار میشود. بنابراین باید جهت صید عمق مورد نظر را رعایت کنید. ماهی سوف نسبت به نور خیلی حساس بوده و حتی در شبهای مهتابی که نور ماه در آب انعکاس پیدا میکند صیدش دشوار می شود بنابراین از انعکاس نور چراغ قوه و چراغ سرتان در آب جلوگیری کنید حتی کنار آب آتش روشن نکنید.

ماهی سوف

ماهی قزل آلا

ماهی قزل آلا یکی از انواع ماهیهای سرد ابی است و زیر مجموعه ماهی های آزاد بشمار می رود. ماهی قزل آلا بدنش فشرده و باله در قسمت دم ماهی بزرگتر از ماهی آزاد می باشد و قسمت باله دمی تقریبا صاف است. حداکثر طول بدن ماهی قزل آلا 140 سانتیمتر است و وزنش 5 کیلوگرم می رسد. تکثیر این ماهی از طریق تخم گذاری بین ماههای بهمن و اسفند صورت می گیرد. تعداد تخم ها در حدود ده هزار تخم می باشد. بیشتر ماهیهای نر و ماده پس از تخم گذاری زنده می مانند و می توانند سال بعد هم تخم گذاری داشته باشند. بچه ماهی ها به مدت1تا 5 سال می توانند در آب شیرین زندگی کنند. بهترین گونه پرورش قزل آلا قزل آلای رنگین کمان است.

ادامه مطلب  چگونه من از بی پولی به ثروت رسیدم

ماهی قزل آلا

ماهی کپور

اگر مرتبا از درد مفاصل رنج می‌برید، بسیاری از پزشکان و متخصصان تغذیه به شما پیشنهاد می‌دهند میزان مصرف هفتگی ماهی‌ کپور را افزایش دهید. اسید‌های چرب امگا ۳ نه تنها برای قلب مفید هستند، بلکه برای هر التهابی که ممکن است در بخش‌های مختلف بدن‌تان تجربه‌کنید نیز خوب است. آرتریت روماتوئید نیز ناراحتی دیگری است که میلیون‌ها نفر را مبتلا کرده است و بین کلسترول خوب و کاهش وقوع این بیماری رابطه‌ی معقولی وجود دارد. همچنین بین مصرف امگا ۳ و پیشگیری از پوکی استخوان ارتباطاتی کشف شده است. روی ماده‌ی معدنی حیاتی در رژیم غذایی است که بسیاری آدم‌ها از آن غفلت می‌کنند، و در نتیجه از کمبود آن رنج می‌برند.

ماهی کپور

حتما ببینید

آتل فایبرگلاس

ثروت سرشار با آتل های درجه یک

امید در خلال جریانات بی پایان زندگی نقطه قوتی است که داشتم و به عبارتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آراد برندینگ