با کنترل هزینه ها برای خود بودجه بسازید

با کنترل هزینه ها برای خود بودجه بسازید

شما ابتدا باید میزان درآمد خود را مشخص کنید و هزینه‌های جاری که دارید را نیز حساب نمایید. بعد از بررسی کردن میزان هزینه ‌های جاری خود محدودیت‌های مشخصی را برای هزینه‌هایتان تعیین نمایید و بسیار مراقب باشید که بیشتر از این هزینه ‌های تعیین شده خرج نکنید. با این روش کنترل هزینه و سرمایه گذاری در حوزه جا قلمی بودجه جمع کردم و میلیادر شدم.

جاقلمی خاتم کاری

یکی از محصولات با ارزش با تزئینات هنری در ایران باستان جاقلمی خاتم کاری می باشد این فون قدیمی به هنر خاتم سازی شناخته شده است و دارای قیمت مناسب و قدمت بسیار بالایی می باشد. این محصول زیبا برای مداد را با قطعات چوب، فلز و استخوان با نقشه های زیبا و طرحهای شگفت انگیزی تولید و در بازار صنایع دستی عرضه می شود به دلیل ویژگیهای منحصر به فردی دارد مشتریان داخلی و خارجی بسیاری از آن استقبال می کنند.

جاقلمی خاتم کاری

جاقلمی رومیزی

امروزه برای زیباسازی میز کاری می توانید بهترین و برترین جاقلمی رومیزی خاتم را خریداری کنید این کالا به دلیل طرحهای زیبا با رنگهای دلنشین و زیبایی دارد محیط  کار یا اتاق شما را خاصتر خواهد کرد.

می توانید برای هدیه دادن یا قدردانی از معلم یا استادتان از این محصول زیبا و شیک استفاده کنید، این کالا جزء محصولات مهم صنایع دستی شناخته شده است بسیاری از افراد شاغل برای داشتن یک میز شیک و مرتب از آن استفاده می کنند و جاقلمی حاتم کاری شده در طرحهای مختلف گل کاری شده می باشد.

جاقلمی رومیزی

جاسوئیچی چرم

یکی از لوازم اکسسوری که نمای زیبایی دارد جاسوئیچی چرم است که مدلهای لاکچری آن در مشهد به قیمت‌های مناسب و ارزان در مراکز پخش به صورت عمده ارائه می گردد. این جاسوئیچی‌ها مدل‌های بسیار متنوع و گوناگونی دارند که با هر نوع سلیقه ای کنار می آیند و افراد خاص پسند انواع دلخواه آنها را پسند می کنند.

ادامه مطلب  ثروتمندانه در خانه پول در بیاورید

 

انواع مختلف این جاسوئیچی‌ها به صورت جیبی، آویزی، کمری و دستی تولید می شوند که برخی از آنها در کارخانه توسط ماشین‌های دوزندگی طراحی می شوند و برخی از آنها به صورت دستی دوخته و تولید می شوند.

جاسوئیچی چرم

حتما ببینید

آتل فایبرگلاس

ثروت سرشار با آتل های درجه یک

امید در خلال جریانات بی پایان زندگی نقطه قوتی است که داشتم و به عبارتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آراد برندینگ