با کیک طعم ثروت خود را شیرین کنید

با کیک طعم ثروت خود را شیرین کنید

همه انسان ها از ثروتمند شدن و طعم شیرین پولداری لذت می برند در این مقاله آموزش صفر تا صد کسب و کار کیک اشاره شده است که شما عزیزان می توانید از طریق کیک پزی در خانه به ثروت مورد نظر خود برسید.

کیک بستنی

این دسر که به عنوان کیک بستنی نیز شناخته می شود دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می باشد چراکه می توانید در تهیه این کیک از انواع مغز میوه ها استفاده کنید تا مزه و طعم و خاصیت بسیار بالایی را به کیک خود بدهید. شما می توانید به راحتی و در بسیاری از مهمانیها و مجالس با تهیه این نوع از کیک، از مهمانهای خود پذیرایی کنید و در هوای گرم تابستان از طعم بسیار خوشمزه و دلنشین ای نوع از بستنیها نهایت لذت را ببرید.

کسانی دارای مشکل زخم معده می باشند می بایست از مصرف آناناس خودداری کنند چراکه آناناس به دلیل دارا بودن اسید بسیار بابا می تواند این نوع از بیماری را تشدید نماید همچنین شما به راحتی می توانید کیکی مورد نظر خود را با انوع میوه ها نظیر گیلاس و هلو یا آناناس تزیین نماید تا مزه و ظاهر بسیار زیبایی به کیکی خود بدهید و از آنجایی که این کیک در فضای سرد فریزر نگهداری می شود از این رو احتمال خراب شدن و فساد کیک بسیار کم و پایین می باشد و می بایست برای هر با مصرف مقداری از کیک در همان یخچال برداشته شود تا اینکه بخواهیم کل کیک را بیرون بیاوریم.

کیک بستنی

کیک شکلاتی

جالب است بدانید که اولین کیک شکلاتی در اوایل قرن هفدهم و در زمانی که پودر کاکائو به واسطه جنگها، سفرها، مبادلات و رویدادهای گوناگون از قاره آفریقا به دیگر نقاط کشور وارد شد تولید و در بازار عرضه شدند.

ادامه مطلب  چند ایده طلایی مرا در حوزه چسب به ثروت رساند

البته در آن دوره تولید این کیک بسیار کم بود زیرا در آن روزها استراخ و تهیه کاکائو سخت بود تا اینکه با پیشرفت علم در هلند و در اوایل قرن هجدهم دستگاهی اختراع شد که می توانست کاکائو را راحت تر استخراج کند.

با تولید سنگ کاکائو دیگر کاکائو از مرزها گذشت و به کشورهای دیگر هم رسید از این رو دیگر فقط مربوط به قشر مرفه جامعه نبود و افراد با توجه به ذائقه ها و فرهنگهای مختلف به شکلهای مختلفی آن را مصرف می کردند تا اینکه در سال 1897 کارخانه ای به نام لینت روش جدیدی برای پخت شکلات یافت و تا سال 1900 شکلات فقط برای تزئین کیکها استفاده می شد.

در اوایل قرن نوزدهم گروهی از آشپزهای آمریکایی کاکائو را به ماده اصلی کیک اضافه کرده و از این رو کیک شکلاتی را وارد بازار کردند.

کیک شکلاتی

کیک تولد

خوب اگر از آن خانمهای خوش ذوقی هستید که هوس پختن یک کیک تولد خوش عطر و طعم به سرتا زده اما نمی دانید که برای تزئین آن از چه مواد و وسایلی استفاده کنید باید به شما بگوییم که دنیای خوشمزه کیکهای تولد شیک به قدری بزرگ و متنوع است که شما می توانید از غالب کیک مواد خورامی و تزئینی استفاده نمایید.

ما نیز چند پیشنهاد جذاب برای شما آماده کرده ایم از جای تان تکان نخورید و به ادامه مطالب توجه کنید.

یکی از انتخابهای شما میوه های خوشمزه می توانند باشند بنابراین اگر به دنبال طعم تابستانی هستید و دوست دارید تا سبک و تازه باشد میوه خصوصا توت فرنگی ارگانیک و تمشک می تواند گزینه ای هماهنگ و البته ایده آل باشد.

ادامه مطلب  فروش تخمه هندوانه آب پز

کیک تولد

حتما ببینید

آتل فایبرگلاس

ثروت سرشار با آتل های درجه یک

امید در خلال جریانات بی پایان زندگی نقطه قوتی است که داشتم و به عبارتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آراد برندینگ