با یک مقدار انرژی داخل بازارپوشال پولدارشوید

با یک مقدار انرژی داخل بازارپوشال پولدارشوید

در میان معامله گران بازار پوشال بدانید یک مقدار انرژی نیاز است و یک مقدار دقت تا بهترین قرارداد ها را داشته باشیم و درآمدمان به بالای سی میلیون در ماه برسد و به حجم بیشتری خرید کنیم و سودمان را بیشتر کنیم تا با قیمت رقابتی بیشتری کار کنیم.

پوشال کولر انرژی

یکی از اجزای کولرهای آبی پوشال کولر انرژی آبی است که نمونه های سلولزی آن در کاهش انرژی مصرفی بسیار موثر است.

دو نوع پوشال برای کولرهای آبی وجود دارد که این دو نوع به شرح زیر می باشد: پوشالهای چوبی قدیمی و پوشالهای سلولزی جدید، در واقع از آنجایی که پوشالهای سلولزی عملکرد بهتری به نسبت پوشالهای چوبی دارند و بهتر در سیستم سرمایشی کولر عمل می کنند.

یه همین علت به کولرهایی که از پوشال سلولزی به جای پوشالهای چوبی استفاده می کنند کولرهای سلولزی می گویند. کارکرد این کولرها به نسبت کولرهایی که از پوشال چوبی استفاده میکنند سیار بهتر است و مصرف انرژی کمتری نیز دارند. همان طور که در مطالب بالا مشاهده کردید نوع پوشال کولر در مصرف انرژی آن بسیار مهم و تاثیر گذار است و می تواند در مصرف آن موثر باشد پس خیلی اهمیت دارد که در انتخاب آن دقت کنیم و برای تجارت این محصول به مصرف آن در بازار هدف خود دقت کنیم تا بتوانیم حجم بیشتری را به فروش برسانیم.

پوشال کولر انرژی

پوشال کولر7000

پوشال کولر7000  در شهرهای مختلفی تولید می شود که یکی از بهترین نوع آن پوشال کولر کاشان است. چوبی که در تولید پوشالها استفاده می ‌شود خواص فیزیکی بالایی داشته و انعطاف‌ پذیری فوق ‌العاده‌ ای نسبت‌ به چوبهای دیگر دارد به‌ همین دلیل بهترین نوع چوب برای تولید پوشال چوب صنوبر، تیره بید و سپیدار است که آب را به بهترین نحوه ممکن در منافذ خود نگه‌ داری می‌ کنند. از دیگر مزایای این‌ گونه چوپ درجه یک این است که کار با آنها بسیار راحت است.

ادامه مطلب  پیچ و خم مسیر ثروت را چگونه از بر باشیم

برای خرید پوشال کولر باید دقت بالایی انجام بدهید چرا که اگر کیفیت بالایی نداشته باشد نمی ‌توانید استفاده مطلوبی از کولر ببرید ولی در صورت استفاده از پوشالی با کیفیت بالا راندمان مثبت ئ کار کولر به‌ شدت افزایش یافته و محیط پیرامون خنک می‌ شود. پوشال کولر انواع مختلفی دارد که جدید ترین نوع آن مدل فیبر کاغذی است که دوام و ماندگاری بسیار بالایی داشته و در کولرهای آبی سلولزی از آن استفاده می ‌شود.

پوشال کولر7000

پوشال کولر الماس

یکی از معایب پوشالها این است که دارای عمرکوتاهی هستند چرا که به صورت مداوم با اب در تماس می باشند و به همین دلیل دچار فرسودگی و افتادگی می شوند. از هم پاشیدگی کولرها باعث می شود که راندمان کولر تا حد زیادی کاهش پیدا کند و نتواند عملیات خنک کنندگی را به خوبی انجام دهد.

امروزه برخی از افراد پد سلولزی را جایگزین پوشال کولر الماس کرده اند و از این طریق محدودیتهایی که پوشال دارد را بر طرف کرده اند. افراد هر 6 ماه یک بار بایستی پوشهالی کولر را عوض کنند تا کولر کارایی خود را از دست ندهد و این امر مستلزم صرف هزینه و وقت زیادی است. پدهای سلولزی نوعی پوشال محسوب می شوند که می توان آن را به راحتی داخل کولر قرار داد و برای مدت طولانی بدون آن که کیفیت و کارایی خود را از دست بدهد از ان استفاده کرد. شما می توانید هر چند وقت یک بار این پدها را خارج کنید و مورد شستشو قرار دهید و از این طریق کارایی آن را افزایش دهید.

ادامه مطلب  قارچ خوراکی دکمه ای اصفهان

پوشال کولر الماس

حتما ببینید

آتل فایبرگلاس

ثروت سرشار با آتل های درجه یک

امید در خلال جریانات بی پایان زندگی نقطه قوتی است که داشتم و به عبارتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آراد برندینگ