موفقیت از آنچه تصور می کردم به من نزدیک تر بود

موفقیت از آنچه تصور می کردم به من نزدیک تر بود

ممکن است در تصور شما هم موفقیت امری دست نیافتنی و دور باشد اما باید بگویم که اینطور نیست و شما هم می توانید مانند من با انتخاب صحیح حوزه کاری و فعالیت در آن وارد مسیر موفقیت شوید، حوزه انتخابی من برای فعالیت تولید الکل بوده و در ادامه این مقاله می خواهم برخی از انواع آن را به شما معرفی کنم.

اسپری ضدعفونی

یک محصول خوب فرموله شده مانند اسپری ضدعفونی میکروب های روی دستان شما را که ممکن است باعث بیماری شوند را از بین می برد و به سرعت تبخیر می شود و در عین حال مرطوب کننده هایی را برای تغذیه پوست باقی می گذارد.ضدعفونی‌کننده‌های دست برای استفاده در تنظیمات فرکانس بالا و حفظ یا بهبود وضعیت پوست ساخته شده‌اند. به عنوان یک محصول ماندگار، محلول ضدعفونی کننده دست نباید لیپیدهای پوست را (که سد محافظ پوست را تقویت می کند و آن را نرم نگه می دارد) حتی با استفاده مکرر از بین ببرد.

از بین بردن چربی های پوست می تواند پوست را خشک و کدر به نظر برساند.ضدعفونی‌کننده‌های دست ، لیپیدهای پوست را از بین نمی‌برند. ماده فعال در ضدعفونی‌کننده‌های دست ما 70 درصد اتیل الکل است که 99.99 درصد میکروب‌هایی را که ممکن است باعث بیماری شوند را از بین می‌برد ما از تامین کنندگانی تهیه می کنیم که الکل اتیلیک را با کیفیت بالا برای محصولات دارویی بدون نسخه ارائه می کنند بیشتر اتیل الکل مورد استفاده در محصولات ما مشتقات گیاهی است.

اسپری ضدعفونی

الکل طبی

الکل طبی اتیل الکل یا اتانول (الکل اولیه با فرمول شیمیایی C2H5OH) است که در نوشیدنیهای الکلی نیز یافت می شود. این یک مایع بی رنگ، بسیار قابل اشتعال و محلول در آب است که به دلیل قدرت ضد عفونی کننده آن شناخته شده است و ساخت الکل برای مصارف پزشکی باید استانداردهای سختگیرانه ای داشته باشد: و از مخلوط اتیلن (مشتق شده از نفت) و آب سنتز می شود سپس باید برای حذف ناخالصی های سمی (متانول، استون، فلزات سنگین و غیره) خالص و غلیظ شود.

ادامه مطلب  با تغییر دید به سمت ثروت دور بزنید

الکل 95 درصد خالص تولید شده را می توان با آب مقطر رقیق کرد تا الکلی با درجه الکل پایین به دست آورد، برای جلوگیری از سوء استفاده از الکل پزشکی برای تولید نوشیدنیهای الکلی یا مصرف مواد غذایی، تولید کنندگان افزودنیهای غیرقابل خوردن اضافه می کنند، الکل طبی به عنوان یک ضد عفونی کننده موضعی سریع الاثر می تواند بسیاری از آلودگیها را با حل کردن غشاهای لیپیدی و دناتوره کردن پروتئینهایشان از بین ببرد.

الکل طبی

الکل صنعتی

لیست محصولات مبتنی بر الکل صنعتی ما شامل موارد زیر است: • 2- اتیل هگزانول • بوتانول • اتانول دناتوره شده • الکل دی استون • هالتانول • ایزوبوتانول • ایزوپروپانول • متانول • متیل آمیل الکل • پروپانول • بوتانول ثانویه • بوتانول سوم در این مرکز ما از هر دسته از الکل داریم و به اطمینان از حمل و توزیع ایمن کمک می کنیم.در مورد قیمت زیر نظر اتحادیه تولیدکنندگان الکل هستیم.

همچنین با مجوز از سازمان غذا و زیر نظر علوم پزشکی و زیر نظر بهداشت جهانی، دارای گواهینامه ایزو ISO9001 هستیم. در حالی که الکلها برای مدت طولانی مورد علاقه صنعت در مورد احتراق بوده اند، لیستی از کاربردها همچنان ادامه دارد. صنعت شما هر چه باشد، احتمال اینکه در برخی ظرفیتها از الکلهای درجه صنعتی استفاده کنید، خوب است. کاربردهای متداول شامل پاک کننده ها، لوازم آرایشی، سوخت، داروها، منسوجات و موارد دیگر است. همچنین الکلها را در ضد یخ، حلال ها، رنگ ها و جوهرها خواهید یافت. تقریباً هر صنعتی از یک محصول مبتنی بر الکل در برخی ظرفیت ها استفاده می کند.

ادامه مطلب  در حوزه رادیاتور به ثروت بالایی رسیدم

الکل صنعتی

حتما ببینید

آتل فایبرگلاس

ثروت سرشار با آتل های درجه یک

امید در خلال جریانات بی پایان زندگی نقطه قوتی است که داشتم و به عبارتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آراد برندینگ