چگونه بدون سرمایه به درآمد ماهی صد میلیون رسیدم

چگونه بدون سرمایه به درآمد ماهی صد میلیون رسیدم

امروزه از هر کسی در مورد راه های پولدار شدن سوال کنیم می گویند که باید حتما سرمایه ای داشته باشید تا بتوانید تولیدی راه بیندازید، اما من بدون سرمایه توانستم کسب و کار خودم را راه اندازی کنم آنهم با محصول خرما، چرا که این محصول تقاضای زیادی در کشور و خارج از کشور دارد.

اما خرما انواع گوناگونی دارد که برخی از آنها از طرفداران بالایی برخوردار می باشد.

خرما  مضافتی صادراتی

یکی از مهم ترین بخش های صادرات کالا که مشخص کننده ی سود تجارت در یکی بازار رقابتی است مربوط به خرید کالا در بازار مبدا می باشد. برای خرید و فروش خرما مضافتی صادراتی و همچنین اطلاع از قیمت خرمای صادراتی می توانید از بازار باسکول استفاده کنید. با استفاده از شبکه ی تامین کنندگان و فروشندگان حاضر در بازار باسکول می توانید در هر ساعت از شبانه روز از بهترین تامین کنندگان استعلام قیمت بگیرید و یا با ثبت درخواست خرید از فروشندگان زیادی به صورت همزمان قیمت دریافت کرده و بهترین قیمت موجود در بازار راپیدا کنید.

بعد از جمع آوری اطلاعات از کشور و بازار مقصد برای صادرات خرما و قبل از ارسال کالا، وقت آن است که به دنبال خریدار برای محصول خود باشید و با مراکز خرید و پخش خرما در کشور مقصد وارد مذاکره شوید.

خرما مضافتی صادراتی

خرما بحری عسلی

به طو کلی میوه خرما از ویژگی های بسیاری برخوردار است که می توانند برای بدن مفید باشند. با این حال برخی از انواع این محصول  مانند خرما بحری عسلی پر طرفدار نیز در بازار موجود است که دارای مزیت هایی بیش از یک خرمای معمولی است. خواص خرمای بحری باعث شده که این محصول لذیذ مورد توجه عده کثیری از افراذ قرار بگیرد و تقاضا برای این نوع خرما تا حد چشمگیری افزایش یابد. این خرما با در بر داشتن مقدار قابل توجهی از آنتی اکسیدان ها باعث شده تا بدن از انواع سرطان های رایج مصون بماند. همچنین طبق تحقیقات انجام شده بر انواع خرمای موجود در بازار، خرمای بحری از مقادیر ویتامین A و ویتامین B بیشتری نسبت به سایر انواع خرما برخوردار بوده که این موضوع باعث بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن به طور چشمگیری می شود.

ادامه مطلب  باید ها و نباید هایی که برای افزایش ثروت یاد گرفتم

خرمای بحری با توجه به این که از کدام منطقه می آید تقسیم بندی می گردد. واقف بودن بر انواع خرما بحری به مشتریان و علاقه مندان این محصول لذیذ کمک می کند تا با توجه به مناطقی که این محصول تولید می شود اقدام به خرید خرمای بحری مورد نظر خود کنند.

خرما بحری عسلی

خرما پیارم صادراتی

کشور ترکیه به عنوان همسایه و دروازه ایران در امتداد جاده ابریشم به شمار می آید که سالهای اخیر مورد توجه بسیاری از تُجار ایرانی قرار گرفته است. روابط بسیار خوب میان ایران و ترکیه، یقیناً می تواند راه فروش خرما پیارم صادراتی به این کشور را هموارتر کند و سبب رونق روزافزون بازار این محصول شود، کشور ترکیه با جمعیت 80 میلیونی خودش که بیشتر آن را جمعیت مسلمان تشکیل می دهند، یکی از بازارهای خیلی خوب برای صادرات و فروش خرما به شمار می آید، میانگین صادرات خرما به این کشور بسیار بالا است و سالانه مقادیر زیادی خرما از کشورهای دیگر به این کشور وارد می شود که از این مقدار، سهم خرمای صادراتی ایران بسیار ناچیز است.

با توجه به تولید بالای انواع خرمای صادراتی در کشور و همسایگی با کشور ترکیه، این مقدار صادرات به این کشور اصلا برای ما مطلوب نیست و یقیناً با یک برنامه ریزی بهتر می توانیم سهم بهتر و بیشتری از صادرات به این کشور بدست آوریم.

خرما پیارم صادراتی

حتما ببینید

آتل فایبرگلاس

ثروت سرشار با آتل های درجه یک

امید در خلال جریانات بی پایان زندگی نقطه قوتی است که داشتم و به عبارتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آراد برندینگ