چگونه در خانه کسب و کار راه بیندازیم

چگونه در خانه کسب و کار راه بیندازیم

کار در منزل یکی از بزرگترین دغدغه بسیاری از افراد است که قصد دارم در منزل کسب درآمد کنند. خیلی از افراد با من تماس می‌گیرند و می گویند که چطور می توانیم یک کسب و کار در منزل راه اندازی کنیم. که در این مقاله قصد دارم به صورت کامل و جامع شما را با ایده های پولساز کسب و کار در منزل و خانه آشنا کنم.

قیمت عمده دستکش گیلان

دستکش یکی از پوشش های  ایمنی می باشد که 60 درصد محاظت در کار را به خود اختصاص داده است و دستکش گیلان کیفیت و استاندارد های ملی و فاکتورهای بین المللی در ساختش را دارد. برای خرید دستکش کار گیلان نیازی نیست بروید از ابزار فروشی ها خرید کنید که وقتتان گرفته شود و پول بیشتری بدهین برای خرید، بلکه شما می توانید به صورت اینترنتی و مستقیم از تولید کننده و عمده فروش برای کارگاه های صنعتی و کارگران کارخانه خود انتخاب و سفارش دهید که به این روش قیمت عمده دستکش گیلان مناسب می توانید دستکش تهیه کنید.

قیمت عمده دستکش گیلان

لیته بادمجان و هویج

درست کردن ترشی لیته بادمجان و هویج در انتهای تابستان یکی از سنت های مشترک ایرانیان است.

این ترشی نیز یکی از محبوب ترین ترشی ها در بین ایرانیان است و به روش های مختلفی درست می شود.

مانند نمونه:تهیه ترشی بادمجان، ترشی بادمجان کبابی، ترشی بادمجان کبابی، ترشی بادمجان و غیره در شهرهای مختلف ایران با ادویه های مختلف تهیه می شود. در این مطلب طرز تهیه آسان ترشی بادمجان با ادویه تخم گشنیز را به شما آموزش می دهیم.

ادامه مطلب  چگونه برای موفقیت زمانبندی کنید

لیته بادمجان و هویج

کیک هویج و گردو

کیک های زیادی در سراسر جهان موجود است که یکی از آنان را می توان به کیک هویج و گردو اشاره کرد که از طرز تهیه های مختلفی پخته می شود که یکی از متداول ترین آن می توان به دستور زیر اشاره کرد؛ مرحله اول؛ هویج ها را شسته و رنده می کنیم و در داخل پیاله تخم مرغ ها را یکی کی می شکنیم و وانیل و شکر را به آن اضافه می کنیم. – مرحله دوم؛ با استفاده از همزن برقی آن را به مدتی که مایع مورد نظر به رنگ کرم و کش بیاد هم می زنیم و در آخر روغن مایع را به آن اضافه می کنیم و دوباره آن را در مدت 1 دقیقه هم می زنیم؛ مرحله سوم؛ بکینگ پودر و دارچین را به آرد اضافه می کنیم و آن را در مایع الک می کنیم. – مرحله چهارم؛ هویج و گردو را به صورت نگینی به مواد اضافه می کنیم مرحله پنجم؛ زمانی که مایع کامل یکدست شد آن را در داخل قالب مورد نظر می ریزیم و در داخل فر با درجه 175 سانتی گراد قرار می دهید.

کیک هویج و گردو

حتما ببینید

آتل فایبرگلاس

ثروت سرشار با آتل های درجه یک

امید در خلال جریانات بی پایان زندگی نقطه قوتی است که داشتم و به عبارتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آراد برندینگ