میلیونر شدنم از تولید یک اسکاچ شروع شد

میلیونر شدنم از تولید یک اسکاچ شروع شد

درست زمانی که یک اسکاچ را برای اولین بار با ویژگی های منحصر به فرد تولید کردم می دانستم که پایه های کاخ آرزوهایم را بر روی زمین نهادم و مقصد این راه ثروتمند شدن است، در ادامه این مقاله بهترین انواع اسکاچ تولید شده توسط تیم متخصص ام را به حضورتان معرفی خواهم کرد.

اسکاچ توری

حتما در منزل شما هم یکی از پر استفاده ترین لوازم نظافتی اسکاچ توری است. در گذشته برای تمیز نگاه داشتن ظروف از ابزار و مواد دیگری مثل کاه، خاکستر، شن، سرکه و خورده های سنگ استفاده می‌کردند. کم کم با ورود اسفنج و مایع ظرفشویی کار شستن سطوح و بخصوص ظروف راحت‌تر شد. اما همانطور که می دانید اسفنج ها خود به دلیل جذب آب و چربی به منبعی پر از میکروب و باکتری تبدیل می شوند.

چگونه می توان از یک اسکاچ چندین بار استفاده کرد و نگران انتقال باکتری های خطرناک روی ظروف نبود. اسکاچ ها می توانند چربی ها و اضافه های غذا را از ظروف پاک کنند اما خود به دلیل زبری و منبع باکتری بودن پس از مدتی تبدیل به یک معضل جدید در نظافت آشپزخانه و ظروف می شوند.ما محصول جدیدی را به شما معرفی می کنیم که نگرانی شما از آلوده شدن ظروف با باکتری ها و میکروب‌های خطرناک را تقریبا به صفر می‌رساند. با استفاده از اسکاچ آنتی باکتریال سوپرکلین دیگر نیاز نیست نگران آلودگی های پنهان پس از شستشوی ظروف باشید.

اسکاچ توری

اسکاج قلاب بافی

با استفاده از اسکاج قلاب بافی آنتی باکتریال سوپر کلین می توانید از شر میکروب ها، قارچ ها و علاوه بر آن بوی نامطبوعی که معمولا بعد از شستن ظروف هم بر جای میماند، خلاص شویم. اما اگر از محصولات دیگری هم در کنار این محصول استفاده می کنید لازم است بر اساس ظروف و نوع آن ها از انواع اسکاچ و اسفنج استفاده کنید.

ادامه مطلب  ثروت بهترین گزینه جهت دادن به آینده

در کشور ما برندهای زیادی در تولید این محصول فعالیت میکنند، اما در اکثر محصولات تولید شده حتی استانداردهای اولیه نیز رعایت نشده است. این موضوع برای این میباشد که تولید کننده با استفاده از مواد اولیه نامرغوب در یک فضای غیر بهداشتی سعی بر تولید محصولی دارد که با کمترین قیمت به دست مصرف کننده برسد. متاسفانه به علت ناآگاهی مردم این محصولات علاوه بر بی کیفیت بودن به سلامت جسمی افراد نیز لطمه وارد میکند.

اسکاج قلاب بافی

اسکاچ صنعتی

یکی از پر کاربرد ترین وسیله ها در بین خانوارها که در کارخانجات تولیدی از جمله قزوین، کرج و تهران تولید می شود، اسکاچ صنعتی و مایع ظرفشویی می باشد به‌ همین دلیل قیمت انواع مختلف آن بسیار حائز اهمیت است.در این‌ مقاله به بررسی و معرفی این محصول می پردازیم همچنین کاربردها و فواید آن را بررسی خو‌اهیم کرد. شاید برایتان جالب باشد که سیم ظرفشویی و ‌اسکاج وسیله ای جدید نیست و از حدود یک‌ قرن پیش مورد استفاده بوده است از این محصول فقط در منازل و به منظور شستن ظرفها استفاده نمی شود بلکه آن را در صنایع مختلف نیز به کار می برند.

در بسیاری از بازارهای داخلی و‌ خارجی به انواع اسکاج و‌ سیم ظرفشویی نیاز است به همین خاطر تولید کنندگان علاوه بر عرضه این‌ محصول به بازارهای داخلی، توجه خود را به صادرات آن نیز معطوف کرده اند زیرا در صنایع مختلف استفاده های زیادی دارد و روزانه به طور انبوه مصرف می شود.

اسکاج قلاب بافی

حتما ببینید

آتل فایبرگلاس

ثروت سرشار با آتل های درجه یک

امید در خلال جریانات بی پایان زندگی نقطه قوتی است که داشتم و به عبارتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آراد برندینگ