ایده تجهیزات پزشکی انگیزه ای برای ثروتمند شدن به من داد

ایده تجهیزات پزشکی انگیزه ای برای ثروتمند شدن به من داد

زمانی که به عیادت پدر بزرگم در بیمارستان رفتم دیدن گان های جراحی یک ایده ناب برای کسب و کار در ذهن من ایجاد کرد که اکنون که بعد از یکسال فعالیت دراین نوع حوزه تجهیزات پزشکی توانستم تبدیل به یک جوان میلیاردر شوم، لذا قصد دارم این حوزه پولساز را به شما معرفی کنم.

گان جراحی استریل

قیمت گان جراحی استریل در شهرهای مختلف متفاوت می باشد که بهتر است از مراکز پخش مستقیم این محصول خریداری شود. همچنین نحوه پوشیدن گان بسیار مهم است. چون اگر گان درست پوشیده نشود ممکن است استریل بودن آن از دست برود و غیراستریل شود و مجبور شویم از گان دیگری استفاده کنیم. زمانی که پک جراحی را باز می کنیم با به صورت زیر عمل کنیم: 1. گان را از قسمت داخلی گردن بلند می‌کنیم و بالا نگه می داریم. 2. زمانی که گان را بالا نگه داشته ایم نباید خیلی در هوا تکان دهیم. 3.دست ها را داخل آستین های گان می بریم و آن را می پوشیم. 4.و در آخر افراد حاضر در اتاق عمل بند گان را از پشت برای ما می بندند.

گان جراحی استریل

گان جراحی رنگی

قیمت گان جراحی رنگی یکی از دغدغه های مشتریان می باشد که با خرید از بدون واسطه این محصول  می توان آن را با قیمت پایین تر تهیه کرد. بیمارستان یک محیط آلوده است و برای جلوگیری از انتقال میکروب، روپوش بخش های مختلف به صورت یک بار مصرف تولید می شود. گان پزشکی یکی از پرمصرف ‌ترین تجهیزات پزشکی است که امروزه در اتاق عمل‌ ها، آزمایشگاه ‌ها، بخش کرونایی ‌ها و مراقبت‌های ویژه در بیمارستان ‌ها مورد استفاده قرار می ‌گیرد. ویژگی منحصر به فرد گان بیمارستانی، خاصیت آنتی باکتریال بودن آن است و علاوه بر این، این گان ها در بسته های استریل بسته بندی می شوند .در تولید این روپوش ها از الیافی استفاده می کنند که هیچ ‌گونه حساسیتی برای افراد ندارد و همچنین قابل بازیافت هستند.

ادامه مطلب  خرید نخ پنبه سمنان

گان جراحی رنگی

گاز استریل چسب دار

گاز استریل چسب دار کاربرد های زیادی در بیمارستان ها، درمانگاه ها و … دارد. از آنجا که امروزه کارایی انواع گازهای استریل در بخش های پزشکی کشورمان بسیار افزایش یافته است قیمت گاز استریل چسب دار نیز تغییر کرده است، به همین دلیل این محصولات استریل شده در بسیاری از کارخانه های کشورمان تولید شده  و با قیمت های متفاوتی هم فروخته می شوند. برای خرید گاز استریل و انواع گاز استریل چسب دار می توانید به داروخانه های بزرگ معتبر مراجعه کنید. بزرگترین عمده فروشی گاز های استریل چسب دار، کارخانه های تولید کننده این محصولات می باشند.

گاز استریل چسب دار

حتما ببینید

آتل فایبرگلاس

ثروت سرشار با آتل های درجه یک

امید در خلال جریانات بی پایان زندگی نقطه قوتی است که داشتم و به عبارتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آراد برندینگ