شهامت عبور از اقیانوس شما را به تمام خواسته هایتان می رساند

شهامت عبور از اقیانوس شما را به تمام خواسته هایتان می رساند

اگر برای شروع کاری شهامت داشته باشید و مانند یک فردی که در یک استخر کوچک می تواند ماهرانه شنا کند ولی از اقیانوس می ترسد نباشید قطعا در کارهایتان موفق خواهید شد و من هم ترس هایم را از وقتی که کنار گذاشتم توانستم به تمام خواسته هایم برسم.

پارکت

یکی از بهترین پارکت که در سالهای اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و مزایای زیادی نسبت به دیگر کف پوشها از جمله سنگ و سرامیک دارد کف پوش چوبی پارکت می باشد که از برشهای چوب طبیعی تهیه می شود و انواع مختلف ایرانی و خارجی آن در بازار موجود است.

اگر به دنبال خرید پارکت ایرانی هستید ابتدا باید شناخت کافی از ویژگیهای یک پارکت خوب ایرانی داشته باشید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید همچنین بهتر است روش های مختلف محافظت از پارکت را بشناسید تا با آسان ترین روش بتوانید از پارکت خود نگهداری کرده و طول عمر آن را بالا ببرید.

برندهای مختلفی از انواع پارکت خوب ایرانی در بازار وجود دارد که نسبت به نمونه های مشابه خارجی از قیمت مناسب تری برخوردارند، چنانچه قصد خرید این نوع کفپوش را دارید برای انتخاب بهتر و مناسب تر نوع پارکت مناسب محل زندگیتان بهتر است ابتدا با ویژگیهای یک پارکت خوب ایرانی آشنا شوید.

پارکت

پارکت پی وی سی

در طراحی جدید دکوراسیون داخلی منازل استفاده از پارکت پی وی سی یا لمینت علاوه بر زیبایی ظاهری و بصری فضا را گرم و آرامش بخش کرده و باعث می شود محیط منزل یا محل کار شما بسیار شیک، زیبا و مدرن به نظر برسد.

ادامه مطلب  آب اعجاب انگیزی که من را به ثروت رساند

پارکتها با انواع طرحهای مختلف که تفاوت آنها بیشتر به خاطر نوع چوب آن است در بازار موجودند و افراد می توانند طبق سلیقه خود طرح مورد نظر را انتخاب نمایند.

پارکت ها از چوب درختان مختلف از جمله بلوط، راش، گردو، افرا و غیره به شکلهای گوناگون مانند پارکت یک تکه، پارکت مهندسی شده چند لایه و یا لمینت ساخته می شوند که هر کدام از این پارکت ها معایب و مزایای خاص خودشان را دارند.

پارکت هایی که از چوبهای سخت درختانی مثل بلوط ساخته می شوند بسیار مقاوم و بادوام هستند و سالهای سال ماندگاری دارند همچنین انتخاب نوع پارکت نیز در میزان دوام و ماندگاری آن تأثیرگذار است.

پارکت پی وی سی

پارکت خارجی

به طور کلی پارکت خارجی در انواع مختلف آن جزو بادوام ترین نوع کفپوش هستند که در صورت نگهداری و حفاظت آن در مقابل رطوبت می توان مدت زمان طولانی از آن استفاده کرد و نیاز به تعویض و مرمت ندارد.

تمیز کردن پارکت نیز نسبت به دیگر نوع کف پوشها راحت تر است و به راحتی با یک دستمال یا تی مرطوب تمیز می شود ولی اگر در نگهداری آن مراقبت لازم صورت نگیرد و مایعات ریخته شده روی آن به خوبی خشک نشود قسمت‌هایی از پارکت که خیس شده باد می کند و در نهایت باعث خراب شدن آن خراب می گردد.

اگر می خواهید کفپوش پارکت شما همیشه تمیز و سالم بماند باید آن را مرتب به نحوی مطلوب تمیز کنید نوع ماده ای که برای تمیز کردن پارکت از آن استفاده می کنید بسیار مهم است دقت داشته باشید که از شوینده های بسیار قوی به هیچ وجه استفاده نکنید چون ممکن است به سطح روی پارکت آسیب بزند، برای این منظور بهتر است از تمیز کننده های مخصوص چوب استفاده کنید و اینکار را کاملا با دقت انجام دهید تا کفپوش صدمه نبیند و ظاهر آن خراب نشود.

ادامه مطلب  ثروتمندان در خریدهایشان آینده نگرند

پارکت خارجی

 

حتما ببینید

آتل فایبرگلاس

ثروت سرشار با آتل های درجه یک

امید در خلال جریانات بی پایان زندگی نقطه قوتی است که داشتم و به عبارتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آراد برندینگ