با زعفران پله های موفقیت را به رنگ سرخ درآوردم

با زعفران پله های موفقیت را به رنگ سرخ درآوردم

یه کارمند ساده بودم که در شرکت خصوصی کار میکردم و در رویای کسب درآمد بالا بودم به خوبی میدانستم به روال کارمندی نمیتوانم به اهدافم برسم و تصمیم داشتم کنار همین شغل کار دیگری داشته باشم که سود به همراه داشته باشد و بتوانم توانایی های شخصی ام را در آن پیاده کنم. یکی از دوستان پدر یکی از کارخانه داران مطرح درمشهد بود که در زمینه بسته بندی زعفران فعالیت داشتند.بعد از اشنایی بیشتر با ایشان تصمیم گرفتم در این زمینه شروع به فعالیت کنم که شکر خدا بعد از سه سال به درآمد بسیار خوبی رسیدم.حال میخواهم شما را کمی با این گیاه ارزشند آشنا کنم با هم همراه باشید.
زعفران پوشال

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که زعفران پوشال چیست پخش زعفران پوشال معمولی مشهد بهتر است یا شهرهای دیگر و یا از کجا می توان پوشال زعفران را به قیمت عمده و ارزان خریداری کرد این سوالات ممکن است ذهن هر خریداری به خود مشغول کند. زعفران پوشال به صورتی خشک می‌شود که رشته‌ها، قرمز رنگ و حجیم باشند و معمولاً بر اساس میزان فِرخوردگی کلاله، میزان خامه متصل به آن و همین‌طور میزان درشتی به ۳ دسته زیر تقسیم می‌شود. آشنایی به این سه دسته در زمان خرید زعفران پوشال می‌تواند به شما کمک کند.
زعفران پوشال

زعفران بهرامن

زعفران بهرامن، گیاهی است که آن را طلای سرخ می نامند، شاید این نامگذاری بی دلیل نباشد چرا که خواصی که در این ماده ارزشمند دیده می‌شود، در کمتر گیاهی یافت می‌گردد و از گذشته تاکنون علاج بسیاری از ناخوشی ها و کسالت های بشر بوده است. زعفران خالص یکی از ادویه‌های گران قیمت جهان است. کشت و تولید این ادویه بسیار سخت و دشوار است و به همین دلیل قیمت بالایی دارد. بالا بودن قیمت زعفران موجب ایجاد انگیزه برای برخی سودجویان افراد متقلب شده است.

ادامه مطلب  با شغلم ثروت را برای خود به ارمغان آوردم

زعفران بهرامن

زعفران دسته
برگ ها باریک و بلند به رنگ سبز تیره یا چمنی به طول حدود ۲۰ تا ۵۰ سانتی متر، به تعداد ۱۱- ۵ برگ، گل ها و برگ ها داخل لوله ای غشایی به نام اسپات (چمچه) قرار می گیرند که وظیفه حمایت برگ و گل تا خارج شدن از خاک را به عهده دارد. زعفران دسته سه گان می باشد و تولید بذر نمی کند. اگر شما جزو افرادی هستید که مایلید تمام خواص زعفران را دریافت کنید متخصصین ما زعفران دخترپیچ را بهترین نوع زعفران می دانند که دارای عطر فوق‌العاده‌ای است و اینکه رشته کامل زعفران به شکل کلاف کامل می باشد خواص زعفران دسته بسیار زیاد است چرا که از رشته کامل زعفران برخوردار می باشد شما هم اگر مایل هستید از خواص کامل زعفران برخوردار باشید زعفران دخترپیچ را تهیه کنید.
زعفران دسته

حتما ببینید

آتل فایبرگلاس

ثروت سرشار با آتل های درجه یک

امید در خلال جریانات بی پایان زندگی نقطه قوتی است که داشتم و به عبارتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آراد برندینگ