با مدیریت زمان و تمرکز میلیادر شدم

با مدیریت زمان و تمرکز میلیادر شدم

اولویت‌ بندی تمرکز کردن بر چیزی است که بیشتر از همه باید انجام شود. میلیاردرها نمی‌ روند مشغول چمن‌ زنی شوند وقتی که می‌ دانند لازم است به کسب‌ و کار بپردازند. ازآنجایی‌که مدیریت زمان بیشتر درباره‌ ی مدیریت انرژی‌ تان است، باید به دنبال راه‌ هایی باشید شما به میلیادر شدن برید که بنده حوزه انواع توری انتحاب کردم و میلیادر شدم.

توری مگنتی پنجره

همانطور که می دانید استفاده از انواع توری مگنتی پنجره می تواند جلوی هدر رفت انرژی را گرفته و در هرینه های مصرفی صرفه جویی بسیار قابل توجه ای خواهد نمود و می توان از ورود بسیاری از حشرات و موجودات بسیار مضر به درون خانه و یا مکانهای خاص جولوگیری به عمل می آورد از این رو می توان با قاطعیت عنوان کرد که طبق تحقیقات صورت رفته توسط دانشمندان و پرژوهشگران استفاده از این محصول می تواند تا هفتادوپنج درصد از هدر رفت انرژی جلوگیری به عمل آوردو دارای قابلیتهای بسیار ویژه جهت استفاده می باشد و می توان به آسانی و به راحتی این توری مگنتی را به درب و پنجره دوجداره نصب و از ان استفاده نمود.

توری مگنتی پنجره

توری مرغی

یکی از ملزوماتی که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد و برای نگهداری طیور استفاده می شود توری مرغی می باشد که قیمت خرید و فروش آن در بازار متفاوت می باشد و باید نمونه های محکم و قوی را خریداری کرد تا در طول زمان دچار استهلاک نشود زیرا مستقیم با پرندگان ارتباط دارد.

 

نمونه های خوب دارای آلیاژی بوده اند که زنگ نمی زنند در عین حال که سبک هستند، مقاومت خوبی دارند و همچنین برای مصارفی به غیر از پرندگان نیز کاربرد دارد.

ادامه مطلب  آواز موفقیت در زندگی ام طنین انداز شد

 

معمولا به توریهای مفتولی که دارای حالت بافت شش ضلعی می باشند توری مرغی می گویند که از جنسهای مختلفی چون گالوانیزه و ساده تولید شده، همچنین دارای ضخامت متفاوتی بوده در ابعاد متنوع ساخته شده و در بازار به فروش می رسد.

 

معمولا این توریها از فلز و ورق فولاد با برش خاصی ساخته می شود که بر اساس ضخامت طبقه بندی شده و از نظر استحکام درجه بندی و ارزش گذاری می گرد.

توری مرغی

توری پنجره

این توری پنجره سپر فوق العاده در برابر حشرات قطر سوراخ بسیار کوچک دارد که شبکه فوق العاده شفاف و سفید در عرض پنجره دیده نمی شود این اتاق رو خراب نمیکنه یا زشت به نظر نمیاد مناسب برای انواع مختلف پنجره و درب توری پاسیو توری تراس، توری استخر، توری باغ، درب کشویی، درب ورود، درب ورودی، درب جلو، درب طوفان، درب عقب، درب فرانسوی، درب گلخانه و غیره.

 

این توری خالص یک فیبر شیشه ای پوشش داده شده PVC است  این پشه خالص از شما در مقابل پشه ها، سوسک ها، سوسک ها و غیره محافظت می کند.

توری پنجره

حتما ببینید

آتل فایبرگلاس

ثروت سرشار با آتل های درجه یک

امید در خلال جریانات بی پایان زندگی نقطه قوتی است که داشتم و به عبارتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آراد برندینگ