با هویج به کسب و کار خود رونق دهید

با هویج به کسب و کار خود رونق دهید

صاحبان مشاغل و کسب و کارهای مختلف، هر چقدر هم که موفق و با تجربه باشند باز هم دنبال راه هایی برای افزایش فروش و رونق بخشیدن به کسب و کارشان هستند. گاهی اوقات این فرایند استرس زا دلهره آور و استرس زا به نظر می رسد، ولی اگر از روش ها و راهکارهای مناسب استفاده کنید، این کار خیلی راحت تر از چیزی که فکرش را بکنید هم راحت تر می شود.

کیک هویج و گردو

کیک های زیادی در سراسر جهان موجود است که یکی از آنان را می توان به کیک هویج و گردو اشاره کرد که از طرز تهیه های مختلفی پخته می شود که یکی از متداول ترین آن می توان به دستور زیر اشاره کرد؛ مرحله اول؛ هویج ها را شسته و رنده می کنیم و در داخل پیاله تخم مرغ ها را یکی کی می شکنیم و وانیل و شکر را به آن اضافه می کنیم. – مرحله دوم؛ با استفاده از همزن برقی آن را به مدتی که مایع مورد نظر به رنگ کرم و کش بیاد هم می زنیم و در آخر روغن مایع را به آن اضافه می کنیم و دوباره آن را در مدت 1 دقیقه هم می زنیم؛ مرحله سوم؛ بکینگ پودر و دارچین را به آرد اضافه می کنیم و آن را در مایع الک می کنیم. – مرحله چهارم؛ هویج و گردو را به صورت نگینی به مواد اضافه می کنیم مرحله پنجم؛ زمانی که مایع کامل یکدست شد آن را در داخل قالب مورد نظر می ریزیم و در داخل فر با درجه 175 سانتی گراد قرار می دهید.

ادامه مطلب  خرید دستگاه تصفیه آب رومیزی تایوانی

کیک هویج و گردو

مربا هویج خانگی

ما می خواهیم در این سایت به شما مربا هویج خانگی و طرز درست شدن آن را بیاموزیم بنابراین تا انتهای مطلب همراه ما باشید. شما می توانید از هویچ هم مربا و هم ترشی درست کنید حتی می توانید از این محصول بسیار پر خاصیت در غذاهای خود بریزید و از آن خورشت و یا ته چین خوشمزه درست کنید. جالب است بدانید امروزه صادرات مربا هویچ صنعتی و پنیر سفید به کشورهای اطراف از رونق بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید از سایت ما بهترین و باکیفیت ترین نوع این مربا را با هر قیمت و بسته بندی خریداری نمایید و توجه داشته باشید حتما قبل از خرید فاکتورهای اصلی که برایتان مهم است را ذکر کنید ما برای راحتی کار شما مشاورانی در این حوزه داریم که به راحتی می توانید سوالات خود را از آنها بپرسید و خریدی امن و با کیفیتی را  تجربه نمایید.

مربا هویج خانگی

ترشی کلم قرمز با هویج

با توجه به این که ترشی کلم قرمز با هویج با طعم بی نظیرش جلوه زیبایی به سفره شما می بخشد. خوردن کلم قرمز خام معمولا باعث نفخ می شود. بهترین راه برای مصرف این سبزی خوشمزه، استفاده از آن به عنوان ترشی است.

کلم قرمز خرد به دلیل داشتن کلسیم بالا برای تقویت استخوانها بسیار مفید است، علاوه بر این، به بهبود هضم کمک می کند و دستگاه ایمنی قلب، چشم و بدن را تقویت می کند. برای تهیه ترشی کلم قرمز و سفید به کلم قرمز، کلم سفید، نمک، سرکه سفید، ادویه ترشی و ادویه نیاز دارید.

ادامه مطلب  چگونه می شود یک کسب و کار موفق داشت

ترشی کلم قرمز با هویج

حتما ببینید

آتل فایبرگلاس

ثروت سرشار با آتل های درجه یک

امید در خلال جریانات بی پایان زندگی نقطه قوتی است که داشتم و به عبارتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آراد برندینگ