لوستر هایی که زندگی ام را روشن کرده اند

لوستر هایی که زندگی ام را روشن کرده اند

ماجرا از جایی شروع شد که برای رفاه زندگی خودم و خانواده ام دست به هرکاری میزدم تا اینکه یک روز با دیدن یک فروشگاه لوستر فکری به ذهنم رسید که زندگی ام متحول شد.

من توانستم با لوستر رفاه زندگی خود و خانواده ام را تضمین کنم و به شما هم پیشنهاد میکنم.

همچنین می خواهم چند مورد از لوستر های پرطرفدار که تقاضای بالایی دارد را برای شما دوستان عزیز معرفی کنم.

لوستر پذیرایی 

برخی از مدل‌های لوستر کلاسیک، لوستر ویکتوریایی یا شاخه‌ای فلزی، لوستر سقفی، لوستر شاخه‌ای کریستالی، لوستری دیوارکوب است که در رنگ‌های طلایی، برنزی، سفید و مشکی یا رنگی مانند بنفش تولید می شود و علاوه بر اینکه در پذیرایی نصب می شود، برای آشپزخانه و راهرو هم مناسب است. برخی از ویژگی های لوستر پذیرایی کلاسیک بدین شرح است:

  • لوسترهای کلاسیک با فلزاتی مانند برنج و کریستال ساخته می‌شود و به همین دلیل زنگ نمی زند. اغلب این لوسترها طراحی و مدل چندشاخه دارد و دارای کریستال‌هایی آویزان است که مانع از تابش نور مستقیم به چشم می شود.
  • لوسترهای کلاسیک اغلب دارای لامپ‌های کم مصرف اشکی و شمعی یا اشکی است که اندازه چندان بزرگی ندارد و بسیار زیباست و نور این لوسترها زرد یا سفید است.
  • از ویژگی‌های بارز لوستر کلاسیک، وزن زیاد آن نسبت به لوسترهای مدرن است؛ زیرا از فلز و شیشه ساخته شده است و از این رو سنگین است.
  • شیوه نصب لوستر کلاسیک به دلیل وزن بالایی که دارد، نیز خاص بوده و به سقف کاذب نصب نمی شود و باید به سازه ساختمان وصل شود تا به دلایل مختلف سقوط نکند.
  • لوستر پذیرایی
ادامه مطلب  رسیدن به دنیای ثروتمندی افسانه نیست

لوستر شاخه ای 

لوسترها وسایلی در دکوراسیون داخلی هستند که می توانند زیبایی محیط را دو چندان کنند. لازم به ذکر است که انواع لوستر وجود دارد که یکی از آن ها لوستر شاخه ای یا لوسترهای چند شاخه است.

این لوسترها زیبایی بی نظیری دارند اما برای خرید آن ها باید خصوصیاتی درباره این نوع از لوسترها بدانید و خرید خود را بر اساس آن انجام دهید. در این مقاله قصد داریم تا بررسی لوسترهای شاخه ایی و نکات خرید آن بپردازیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ی توان اذعان داشت که لوستر شاخه ‌ای در واقع یکی از لوسترهای بسیار مجلل می باشد که برای هر خانه‌ی لوکس و زیبایی پیشنهاد می ‌شود. این سبک لوستر به جای اتصال به یک منبع نور، چند منبع نور دارد و مانند شاخه‌ های درخت پیچ و تاب خورده به سمت بالا و یا پایین است. این سبک از لوستر می ‌تواند از جنس برنج یا همان لوسترهای برنزی معروف باشد و یا ترکیبی از برنج و کریستال.

لوستر شاخه ای

لوستر چوبی

همیشه برای انتخاب و خرید لوسترهای چوبی باید متراژ محیط و تعداد جای لوستری را که این محیط دارد در نظر بگیرید و تعداد شاخه های لوستر مد نظر خود را بر اساس آن انتخاب کنید.

برای انتخاب یک لوستر شاخه ای چوبی باید از ارتفاع سقف خود اطلاع داشته باشید و ببینید ارتفاع لوستری که میخواهید خریداری کنید چه اندازه باید باشد تا هم با ارتفاع سقف همخوانی داشته باشد و هم مشکلی از نظر رفت و آمد در محیط برایتان به وجود نیاید.

ادامه مطلب  با کشف اصول ثروتمندان به رویای ثروت رسیدم

لامپ هایی که برای لوستر چوبی استفاده یکنند باید از نوع کم مصرف باشند زیرا جنس سرپیچ های این لوسترها از باکالیت است که بهترین و باکیفیت ترین نوع سرپیچ در تولید لوسترهای شاخه ای هستند و استفاده از لامپ های منسوخ شده و پرمصرف رشته ای داخل این نوع سرپیچ باعث خرابی آن و گاهی اتصالی در لوستر میگردد.

لوستر چوبی

حتما ببینید

آتل فایبرگلاس

ثروت سرشار با آتل های درجه یک

امید در خلال جریانات بی پایان زندگی نقطه قوتی است که داشتم و به عبارتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آراد برندینگ