لوستر هایی که زندگی را به من بخشید

لوستر هایی که زندگی را به من بخشید

در این جهان افرادی بسیاری هستند که همواره به دنبال موفق شدن یا به عبارتی ثروتمند شدن می باشند تنها چیزی که مانع پیشرفت آن ها می باشد نداشتن اطلاعات کافی می باشد.

این افراد نیاز به این دارند که فردی آن ها را راهنمایی کند و مسیر را برای آن ها روشن سازد به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفتم چندین لوستر که خریداران بسیاری دارد را به شما معرفی کنم.

لوستر چوبی 

علاوه بر جنس و رنگ لوستر های چوبی، می توان به مدل های آن نیز اشاره کرد. لوستر چوبی از نظر شکل بدنه و طراحی مدل های مختلفی دارند که عبارتند از مدل های کلاسیک، فانتزی، مدرن و سنتی که هر کدام مشخصات و ویژگی های خاص خود را دارند. برای انتخاب لوستر باید محیط و وسایلی را که داخل آن به کار برده اید را حتما در نظر بگیرید

یکی از سوال هایی که اکثر مشتریان در ذهن خود دارند این است که لوسترهایی که جهت شاخه های آنها روبه پایین است نور بیشتری نسبت به شاخه های رو به بالا دارند که جواب این سوال بله است ولی میزان این روشنایی فقط 10 درصد بیشتر می باشد و مدل های رو به بالا را میتوان با استفاده از لامپ هایی با وات بیشتر پرنورتر کرده و نور آنها را با مدل های روبه پایین کاملا برابر و گاه بیشتر نیز کرد.

لوستر چوبی

لوستر پذیرایی 

لوستر از لوازم تزئینی است که هم در گذشته کاربرد زیاد داشته و هم امروزه نیز کاربرد و خریداران فراوان دارد .

ادامه مطلب  ثروتمند شدن من با یک جعبه سوهان شروع شد

لوستر پذیرایی برای تزئین یا روشن کردن مکان های عمومی و منازل مسکونی به کار برده می شود و دارای طرح و ساختار جدید یا کلاسیک است.

یکی از لوسترهای جدید و زیبا لوستر زنجیری است که از صدها زنجیر با جنس نیکل تشکیل شده است و مانند یک موج به سمت پایین جریان دارد و زنجیرهایی با طول مختلف دارد و رنگ آن تقریبا نقره‌ای رنگ است و اندازه های متوسط یا بسیار بزرگ ساخته می شود و بیشتر مناسب مکان هایی با سقف های بلند است.

نوع جدید دیگر لوستر ها که نهایت خلاقیت و هنر در طراحی آن به کار رفته است، از سه بخش تشکیل شده و هر کدام به سمت پایین آویزان است، دارای زنجیرهای فلزی طلایی شکل است که برای منازل مسکونی و هم مکان های عمومی کاربرد دارد و برای اتاق ها و محیط های مستطیل شکل مناسب‌تر است.

نوع دیگری از لوسترهای جدید شاخه‌ای است از قطره های کریستالی تشکیل شده است و ترکیبی از رنگ‌های مسی و برنزی است و با داشتن ظاهر شیک باعث باشکوه شدن محیط اطراف خود می شود.

لوستر پذیرایی

لوستر ریسه ای

شرکت تولید کننده لوستر ریسه ای بر آن شده است که اقسام برتری از این کالاها را در بازار به فروش برساند. از این رو این نمونه ها را با توجه به طرح های شگفت انگیز که از طریق افراد حرفه ای به خط تولید عرضه می گردند به مرحله ساخت وارد می نماید.
شرکت لوستر ریسه ای برای رفع احتیاجات مشتریان خود از این محصولات خارق العاده و ریسه ای سعی بر این دارد که کالاهای زیبا و شکیل خود را به طور عمده در بازار به خریدارها ارائه کند.

ادامه مطلب  با رزومه ‌ی طلایی روفرشی ثروت بی ‌کرانی را ساختم

در واقع تنوع بی نظیر لوستر ریسه ای در شرکت تولید کننده از سوی افراد متخصصی که در خط تولید این نمونه های پرطرفدار کار می کنند مورد نظارت قرار می گیرد تا اقسام گوناگونی از این محصولات با زیبایی هر چه بیشتری به مردم ارائه گردند.
لوسترهای ریسه ای در اشکال مختلفی به شرح زیر به مردم عرضه می گردند:

  • لوسترهای ریسه ای بلند
  • نمونه های کوتاه
  • لوسترهای طلایی
  • نمونه های نقره ای

باید بدانید که تمام محصولات مدنظر با شکل های بسیار عالی و شگفت انگیزی به مردم عرضه می گردند و می توانند مورد استقبال خریدارها قرار گیرند.

لوستر ریسه ای

حتما ببینید

آتل فایبرگلاس

ثروت سرشار با آتل های درجه یک

امید در خلال جریانات بی پایان زندگی نقطه قوتی است که داشتم و به عبارتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آراد برندینگ